Nanjing, u 25 di nuvembre di u 2024
Nanjing Bewe Int Trading Co., Ltd. (BEWE) hè fieru di annunzià una cullaburazione strategica cù u so primu distributore in Russia, chì marca una tappa significativa per l'espansione di a marca in u mercatu russu. In parte di sta cullaburazione, Bewe hà lanciatu cù successu vendita di e so racchette di padel Bewe d'altu rendiment in Russia. In più, cù l'assistenza di Bewe, u distributore hà stabilitu un ufficiale situ web (www.bewesport.ru), chì hà digià risultatu in un rendimentu di vendita impressiunanti.
A cullaburazione cù u distributore russu face parte di a strategia di crescita internaziunale in corso di Bewe, destinata à portà i prudutti di a marca di punta à i novi mercati mundiali. E racchette di padel di Bewe sò cunnisciute per i so disinni innovatori è a qualità superiore, chì li facenu un adattamentu perfettu per a crescente dumanda russa per l'equipaggiu sportiu di punta.
"Semu entusiasti di partenarii cù u nostru primu distributore in Russia è di presentà e racchette di padel Bewe à u mercatu russu", hà dettu u Direttore di Vendita Internaziunale di Bewe. "A nostra cullaburazione hè stata un grande successu finu à avà, in particulare cù a creazione di u situ web di u distributore, chì hà cuntribuitu à risultati di vendita eccellenti. Semu cunfidenti chì i nostri prudutti cuntinueghjanu à risponde à i bisogni di l'atleti è di i dilettanti russi, è questu hè solu u principiu di a nostra presenza à longu andà in u mercatu ".
U situ web, lanciatu cù u sustegnu di Bewe, hà permessu à u distributore di ghjunghje à un publicu più largu in Russia. A piattaforma furnisce à i clienti un accessu faciule à l'infurmazioni di u produttu, i prezzi è l'acquistu direttu in linea, aumentendu l'esperienza di u cliente è guidanu a crescita di vendita. I venditi iniziali anu superatu l'aspettattivi, è u distributore hà infurmatu una forte dumanda di rackets di padel Bewe, signalendu un futuru brillanti per a marca in Russia.
In più di a cullaburazione di distribuzione, Bewe hà ancu firmatu un prominente ghjucadore russu di padel à a so lista crescente di atleti sponsorizzati. L'atleta, chì hè un talentu emergente in a cumunità russa di padel, riceverà u sustegnu tutale da Bewe, cumpresu u sponsorizazione per diverse competizioni è avvenimenti. Questa cullaburazione rinfurzeghja ancu l'impegnu di Bewe per favurizà u talentu lucale è prumove u sport di padel in Russia.
"Semu entusiasti di travaglià cù stu talentu ghjucadore russu è aspittemu di sustenelu in a so carriera", hà dettu u Manager di Marketing Internaziunale di Bewe. "Supponendu atleti cum'è ellu, ùn cuntribuiscenu micca solu à u sviluppu di padel in Russia, ma ancu creanu forti cunnessione cù a cumunità lucale, chì permette à Bewe di cresce a so presenza in u mercatu".
A cullaburazione cù u distributore russu è a firma di un atleta lucale sò passi chjave in a strategia di espansione globale di Bewe. Bewe hà u scopu di custruisce relazioni à longu andà cù i so cumpagni, atleti è clienti, purtendu u megliu di a marca Bewe à novi mercati in u mondu.
Tempu di post: 25-novembre-2024