Nanjing BEWE Int Trading Co., Ltd. hà u so primu distributore in Russia, lancia a vendita in linea di racchette da padel BEWE è ingaggia un atleta russu.

Nanjing, 25 di nuvembre di u 2024
Nanjing Bewe Int Trading Co., Ltd. (BEWE) hè fieru d'annunzià una cullaburazione strategica cù u so primu distributore in Russia, chì marca una tappa significativa per l'espansione di a marca in u mercatu russu. Cum'è parte di sta cullaburazione, Bewe hà lanciatu cù successu a vendita di e so racchette da padel Bewe d'altu rendimentu in Russia. Inoltre, cù l'assistenza di Bewe, u distributore hà stabilitu un situ web ufficiale (www.bewesport.ru), chì hà digià risultatu in prestazioni di vendita impressiunanti.

A cullaburazione cù u distributore russu face parte di a strategia di crescita internaziunale cuntinua di Bewe, destinata à purtà i prudutti di punta di a marca à novi mercati mundiali. E racchette da padel di Bewe sò cunnisciute per i so disinni innovativi è a so qualità superiore, ciò chì li rende perfetti per a crescente dumanda russa di attrezzature sportive di alta gamma.

«Semu entusiasti di collaborà cù u nostru primu distributore in Russia è di presentà e racchette da padel Bewe in u mercatu russu», hà dettu u direttore di vendita internaziunale di Bewe. «A nostra cullaburazione hè stata un grande successu finu à avà, in particulare cù a creazione di u situ web di u distributore, chì hà cuntribuitu à eccellenti risultati di vendita. Semu fiduciosi chì i nostri prudutti continueranu à risponde à i bisogni di l'atleti è di l'appassionati russi, è questu hè solu l'iniziu di a nostra presenza à longu andà in u mercatu».

U situ web, lanciatu cù u sustegnu di Bewe, hà permessu à u distributore di ghjunghje à un publicu più largu in tutta a Russia. A piattaforma furnisce à i clienti un accessu faciule à l'infurmazioni nantu à i prudutti, i prezzi è l'acquisti diretti in linea, migliurendu l'esperienza di u cliente è stimulendu a crescita di e vendite. E vendite iniziali anu superatu l'aspettative, è u distributore hà signalatu una forte dumanda di racchette da padel Bewe, chì segnala un bellu avvene per a marca in Russia.

In più di u partenariatu di distribuzione, Bewe hà ancu ingaggiatu un ghjucadore di padel russu prominente per a so lista crescente di atleti sponsorizzati. L'atleta, chì hè un talentu emergente in a cumunità russa di padel, riceverà u sustegnu tutale di Bewe, cumprese a sponsorizazione per diverse cumpetizioni è eventi. Stu partenariatu rinfurza ulteriormente l'impegnu di Bewe per prumove i talenti lucali è prumove u sport di u padel in Russia.

微信图片_20231219114157

«Semu entusiasti di travaglià cù questu talentuosu ghjucadore russu è aspittemu cun impazienza di sustene lu in a so carriera», hà dettu u Manager di Marketing Internaziunale di Bewe. «Sponsorizendu atleti cum'è ellu, ùn solu cuntribuemu à u sviluppu di u padel in Russia, ma creemu ancu forti ligami cù a cumunità lucale, permettendu à Bewe di fà cresce a so presenza in u mercatu».

A cullaburazione cù u distributore russu è a firma di un atleta lucale sò passi chjave in a strategia d'espansione glubale di Bewe. Bewe hà per scopu di custruisce relazioni durevuli cù i so partenarii, atleti è clienti, purtendu u megliu di a marca Bewe à novi mercati in u mondu sanu.

微信图片_20231219114203


Data di publicazione: 25 di nuvembre di u 2024