Sapete e regule principali di a disciplina ùn avemu da vultà à queste ma, i cunnosci tutti ?
Sarete surpresu di vede tutte e specificità chì ci prupone stu sport.
Romain Taupin, cunsultore è espertu in u padel, ci dà via u so situ Padelonomics alcune spiegazioni chjave in quantu à e regule sempre scunnisciute à u publicu generale.
Reguli scunnisciuti ma assai reali
Ùn toccu a reta cù u so corpu o a puntuazione di i punti sò basi chì ogni ghjucatore hà normalment integratu bè.
Tuttavia, oghje avemu da vede alcune regule chì vi sorprenderanu è certamenti vi aiutanu in u futuru.
In un postu nantu à u so situ web, Romain Taupin hà traduttu tutti i regulamenti FIP per identificà megliu i diritti è i pruibizioni di a disciplina.
Ùn avemu micca elencu u cumpletu di sti regule perchè a lista seria troppu longa, ma avemu decisu di sparte cun voi u più utile è u più inusual.
1- Termini regulatori
Se una squadra ùn hè micca pronta à ghjucà 10 minuti dopu à l'ora di iniziu prevista di u partitu, l'arbitru hà u dirittu di eliminà per forfeit.
In quantu à u warm-up, questu hè ubligatoriu è ùn deve micca più di 5 minuti.
Durante u ghjocu, trà dui punti, i ghjucatori anu solu 20 seconde per ricuperà e boli.
Quandu un ghjocu finisci è i cuncurrenti anu da cambià di tribunale, anu solu 90 seconde è à a fine di ogni set, solu seranu permessi di riposu per 2 minuti.
Se sfurtunatamenti un ghjucatore hè feritu, allora avarà 3 minuti per piglià trattamentu.
2- A perdita di u puntu
Tutti a sapemu digià, u puntu hè cunsideratu persu quandu u ghjucatore, a so rachetta o un articulu di vestitu tocca a reta.
Ma attenti, a parte chì prucede da u postu ùn hè micca parte di u filet.
È se u ghjocu fora hè permessu durante u ghjocu, i ghjucatori seranu permessi di tuccà è ancu afferrà in cima di u postu di rete.
3- Riturnà u ballò
Questu hè un casu chì ùn hè micca prubabile di succede ogni ghjornu, salvu s'è vo site un ghjucadore dilettante è ghjucate cù 10 balli in u campu senza piglià u tempu di coglieli o di mette da parte trà i punti (iè iè pò sembra illogicu). ma avemu digià vistu in certi clubs).
Sapete chì durante un ghjocu, quandu a bola saltarà o colpirà un'altra bola o l'uggetti lasciati in u pianu di u tribunale di l'avversu, allora u puntu cuntinueghja cum'è normale.
Una altra regula mai vista prima o assai raramente, quella di u ballò in a griglia. U puntu serà cunsideratu vintu s'è u ballu, dopu avè rimbalzatu in u campu di l'avversariu, abbanduneghja u campu per un pirtusu in a reta metallica o ferma fissa in a griglia metallica.
Ancu più eccentricu, se a bola, dopu avè rimbalzatu in u campu oppostu, si ferma nantu à a superficia horizontale (in cima) di unu di i muri (o partizioni) u puntu serà tandu vincitore.
Pò sembrà incredibile, ma queste sò veramente regule in e regule FIP.
Attenti quantunque, perchè in Francia, simu sottumessi à e regule FFT.
Tempu di Postu: Mar-08-2022